BTW
0
0
Op werkdagen voor 21:00 besteld, vandaag verzonden
Klanten geven Decoprof een 9,3
Meer dan 115 jaar kennis en ervaring

Geschillencommissie Thuiswinkel

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan:

Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Wij van Decoprof doen altijd ons uiterste best om jou te helpen en er samen uit te komen. Besluit je toch anders en wil je een klacht of geschil met Decoprof op andere wijze oplossen dan hebben wij de stappen die je in dat geval kan nemen alvast voor je uitgezocht. (Ook dat is Decoprof!)

Je kunt jouw klacht voorleggen aan ‘de Geschillencommissie’, de instantie voor consumenten- en zakelijke geschillen. De procedure van de Geschillencommissie bestaat uit 4 stappen. Hieronder kun je lezen wat deze 4 stappen inhouden.

Stap 1: Klacht indienen.

Je kan via deze link direct een digitaal formulier invullen. Het digitale formulier komt in jouw digitale dossier terecht.

Je kunt als consument ook je klacht indienen bij het Europees ODR platform. Ga hiervoor naar Europees ODR platform (Wordt geopend in een nieuw venster).

Stap 2: Verweer vragen aan de andere partij.

Verweer vragen houdt in dat de Geschillencommissie de klacht die je over ons hebt ingediend aan ons wordt kenbaar gemaakt om inhoudelijk te kunnen reageren. Je wordt hierover geïnformeerd en je krijgt ook een kopie van het verweer dat in dat geval door ons wordt aangeboden.

Stap 3: Onderzoek door een deskundige

Als het nodig is, schakelt de Geschillencommissie een deskundige in. Deze deskundige onderzoekt jouw klacht en stelt een rapport op. Bij sommige commissies hebben deskundigen ook de expertise en bevoegdheid om met beide partijen tot een schikking te komen.

Stap 4: Zitting en uitspraak

Als De Geschillencommissie over alle benodigde informatie beschikt, houdt zij een zitting. Je krijgt hier een uitnodiging van om bij de zitting aanwezig te zijn. Na de zitting doet de commissie een uitspraak. Dit gebeurt schriftelijk. Binnen een maand na de zitting ontvang je de uitspraak per post. De uitspraak van De Geschillencommissie geldt voor beide partijen. De uitspraak moet altijd worden nagekomen. Je kunt hiertegen niet in hoger beroep gaan.

Besluit je gedurende het proces de klacht alsnog onderling op te lossen? Hoe je dat kunt doen, lees je hier.

Decoprof account

Alle bestelde producten en kleuren in één overzicht

We staan voor je klaar

Bel ons

Op werkdagen van 8:00 tot 21:00

085 - 303 7813

E-mail

Op werkdagen antwoord binnen 24 uur

[email protected]

Social media

Laat je inspireren

9,3Review LogoWij scoren een 9,3 op Kiyoh

Decoprof bv

Griendweg 45
's Gravendeel, 3295 KV Bekijk op Google Maps

BTW-nummer: NL857515214B01
KVK-nummer: 68601468