Terug

  • Gratis verzending vanaf €50,-
  • Voor 21:00 besteld, vandaag verzonden!
  • Achteraf Betalen

Geschillencommissie Thuiswinkel

Bent u nog steeds niet tevreden?!

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan:
Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Wij van Decoprof doen altijd ons uiterste best u te helpen en er samen uit te komen. Besluit u toch anders en wilt u een klacht of geschil met Decoprof op andere wijze oplossen dan hebben wij de stappen die u in dat geval kunt nemen alvast voor u uitgezocht. (Ook dat is Decoprof!)

U kunt uw klacht voorleggen aan ‘de Geschillencommissie’, de instantie voor consumenten- en zakelijke geschillen. De procedure van de Geschillencommissie bestaat uit 4 stappen. Hieronder kunt u lezen wat deze 4 stappen inhouden.

Stap 1: Klacht indienen.

U kunt via deze link direct een digitaal formulier invullen. Het digitale formulier komt in uw digitale dossier terecht.

U kunt als consument ook uw klacht indienen bij het Europees ODR platform. Ga hiervoor naar Europees ODR platform (Wordt geopend in een nieuw venster).

Stap 2: Verweer vragen aan de andere partij.

Verweer vragen houdt in dat de Geschillencommissie de klacht die u over ons hebt ingediend aan ons wordt kenbaar gemaakt om inhoudelijk te kunnen reageren. U wordt hierover geïnformeerd en u krijgt ook een kopie van het verweer dat in dat geval door ons wordt aangeboden.

Stap 3: Onderzoek door een deskundige

Als het nodig is, schakelt de Geschillencommissie een deskundige in. Deze deskundige onderzoekt uw klacht en stelt een rapport op. Bij sommige commissies hebben deskundigen ook de expertise en bevoegdheid om met beide partijen tot een schikking te komen.

Stap 4:

Als De Geschillencommissie over alle benodigde informatie beschikt, houdt zij een zitting. U krijgt hier een uitnodiging van om bij de zitting aanwezig te zijn. Na de zitting doet de commissie een uitspraak. Dit gebeurt schriftelijk. Binnen een maand na de zitting ontvangt u de uitspraak per post. De uitspraak van De Geschillencommissie geldt voor beide partijen. De uitspraak moet altijd worden nagekomen. U kunt hiertegen niet in hoger beroep gaan.

Besluit u gedurende het proces de klacht alsnog onderling op te lossen. Hoe u dat kunt doen, leest u hier

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Decoprof.nl 9.1 / 10 - 1694 Reviews @ Kiyoh
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »