Verzenden & retourneren

Verzenden

Op deze pagina vind je alle informatie omtrent verzenden en retourneren van bestellingen.

Veel gestelde vragen over verzenden en retourneren

 

Bezorgen via PostNL in Nederland, België en Duitsland

Als je voor meer dan 50 euro bestelt, dan is de bezorging gratis. Bestel je voor minder dan 50 euro, dan draag je 4,95 bij in de bezorgkosten.

Jouw bestelling wordt eigenlijk altijd verzonden met PostNL. Behalve bij grote bestellingen, dan bezorgen wij dit met onze eigen bezorgdienst. Mocht dit het geval zijn, dan word je van tevoren ingelicht en wordt er een afspraak gemaakt voor de bezorging. Wanneer wij de bestelling zelf bezorgen ontvang je geen track and trace code, maar wel een tijdsvak voor de bezorging. Mocht je dan niet thuis zijn, wordt er een nieuwe afspraak gemaakt.

Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, wordt dezelfde dag verzonden. Leveringen vinden plaats van dinsdag t/m zaterdag (met uitzondering van zon- en feestdagen). Zodra wij alle pakketten hebben aangeboden bij PostNL ontvang je een e-mail met daarin een Track and Trace code zodat je jouw pakket kunt volgen.

Mocht je niet thuis zijn als er geleverd wordt, kan het dat PostNL het levert bij de buren en dit meldt middels een briefje in de brievenbus. Als dit niet mogelijk is brengt PostNL jouw bestelling naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt en kun je de volgende werkdag na 15:00 jouw bestelling daar afhalen.

 

Afhalen daar waar jou dat het beste uitkomt

Als je een bestelling plaatst op onze webshops dan kun je bij het afrekenproces aangeven wanneer en waar je zelf het pakketje bij jou in de buurt wilt ophalen. Je selecteert de optie PostNL servicepunt of een van onze winkels in de buurt. Vervolgens kun je de locatiekiezer openen zodat je in jouw eigen woonplaats een afhaalpunt kunt selecteren. Dat kan een PostNL-locatie zijn maar bijvoorbeeld ook één van onze winkels bij jou in de buurt.

 

Retourneren

Na ontvangst van je bestelling kun je binnen 30 dagen van je koop afzien. Dit is de zogeheten afkoelingsperiode. Wil je een product retourneren? Doe dan het volgende:

  • Controleer of het product compleet, ongebruikt en niet beschadigd is.
  • Voldoet de bestelling aan de retourvoorwaarden.
  • Stuur het product bij voorkeur onder vermelding van het factuurnummer en een ingevuld retourformulier aan ons terug. Het retourformulier kun je hier downloaden en op je computer invullen, opslaan en doormailen.

Let op: Bescherm de artikelen voor een retourzending tegen eventuele schade en breuk. Artikelen die kapot bij ons terugkomen kunnen wij helaas niet terugnemen.

  • Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten van de order) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Eventuele eigen gemaakte kosten voor het terugzenden van de retourzending nemen wij niet voor onze rekening.

 

Uitzondering retourrecht

Twee productcategorieën binnen onze webshop zijn wettelijk uitgesloten voor het retourrecht:

  1. Verf en beits dat speciaal voor jou op kleur is gemengd.
  2. Decoratief behang.

 

Retouradres

Decoprof Retour
Noordenweg 69
2984 AG Ridderkerk

Kijk voor vragen over ons verzend- en retourbeleid bij de FAQ’s of neem contact met ons op door ons te bellen op 085-3037813 of te e-mailen naar [email protected].

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »