Complimenten of klachten?

Een compliment of klacht met ons delen? Lees hier hoe je dat kunt doen.

Ik heb een compliment welke ik met jullie wil delen

Een complimentje? Dat is altijd leuk! Complimenten kun je gemakkelijk delen op onze reviewpagina. Klik hier om een compliment achter te laten, wij zijn je dankbaar! Wil je het liever per mail of telefoon doen? Dat kan uiteraard ook.

Tel: 085 - 3037813

Mail: [email protected]

Ik heb een klacht welke ik met jullie wil bespreken

We doen ons uiterste best om dit te voorkomen. Is er toch iets niet helemaal lekker gegaan? Neem dan contact met ons op zodat wij tot een gepaste oplossing kunnen komen. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Kijk voor meer informatie op de pagina Geschillencommsie Thuiswinkel. Je kunt jouw klacht ook voorleggen aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Heb je ondanks al onze inspanningen een klacht over onze werkwijze of over een geleverd artikel? Neem dan contact met ons op via [email protected] of bereik ons eenvoudig via de telefoon.

Op werkdagen zijn wij bereikbaar op 085 - 3037813 van 08:00 tot 21:00.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Je ontvangt binnen 1 werkdag van ons de bevestiging van de ontvangst van jouw klacht.
  • Je kunt er op rekenen dat we binnen 1 werkdag jouw klacht inhoudelijk beantwoorden.
  • Je kunt in geval van een klacht/geschil ook gebruik maken van het Europese online geschillenplatform (ODR) 

Naar de website Europese Geschillenplatform

Nadere informatie tref je aan in onze algemene leveringsvoorwaarden onder artikel 16.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »