Klachten

Dat willen we heel graag oplossen!

 
Klachten

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Kijk voor meer imformatie op de pagina Geschillencommsie Thuiswinkel. U kunt u klacht ook voorleggen aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Heeft u ondanks al onze inspanningen een klacht over onze werkwijze of over een geleverd artikel? Neem dan contact met ons op via help@decoprof.nl of neemt u eenvoudig de telefoon!

Op alle werkdagen zijn wij bereikbaar van 08.00 – 17.00uur en op maandag/dinsdag en donderdag van 19.00 – 21.30uur . Bel naar 0187-663568

Wat kunt u van ons verwachten?

U ontvangt binnen 1 werkdag van ons de bevestiging van de ontvangst van uw klacht.
U kunt er op rekenen dat we binnen 14 dagen uw klacht inhoudelijk beantwoorden.
U kunt in geval van een klacht/geschil ook gebruik maken van het Europese online geschillenplatform (ODR) 

Naar de website Europese Geschillenplatform

Nadere informatie treft u aan in onze algemene leveringsvoorwaarden onder artikel 16.

Klik op onderstaande button om het direct aan ons door te geven.

 

Hoe kunt u ons bereiken?

Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 08.30- 17.00uur. Bel naar 085 - 30 37 813 of mail naar help@decoprof.nl

Gratis verzending vanaf €50,- Voor 21u besteld, morgen in huis * Gratis Retourneren
Thuiswinkel logo
Decoprof maakt gebruikt van Cookies. Meer lezen
x